Whisperers se îndreaptă spre Hilltop. După ce Daryl și Lydia se întâlnesc cu Alfa, comunitățile trebuie să decidă dacă să fugă sau să se lupte. Între timp, comunicarea lui Eugene cu Stephanie se complică.