Cu Maggie întoarsă în Alexandria, Carol îl duce pe Negan într-o călătorie care să scadă din tensiunea acumulată. Acolo, Negan se gândește la soția lui decedată, Lucille, și la evenimentele care l-au dus în acest punct.