Helsinki
Selina și echipa ei pleacă spre Helsinki pentru a încheia un tratat comercial, dar au emoții în legătură cu felul în care vicepreședinta va fi primită în Europa. Dan îi cere câteva sfaturi lui Mike despre cum ar putea să-i impresioneze pe jurnaliști.