Quincy Jones Special
Quincy Jones, un tânăr comediant cu cancer în fază terminală, avea o mare dorință: să înregistreze un show de comedie care să-i supraviețuiască.
Quincy Jones e un tânăr comediant diagnosticat cu cancer în fază terminală. Și-a spune povestea în emisiunea „The Ellen DeGeneres Show" și și-a exprimat intenția de a înregistra un spectacol de stand-up care să-i supraviețuiască.