Amy Schumer: Live la Apollo
Cu un amestec unic de sinceritate și umor provocator, actrița Amy Schumer este vedeta primului ei stand up comedy HBO, înregistrat la New York.
Cu un amestec unic de sinceritate și umor provocator, actrița Amy Schumer este vedeta primului ei stand up comedy HBO, înregistrat în fața unui public la istoricul teatru Apollo din New York.