Kenny obține din ce în ce mai multă atenție la Sports Sesh, iar Guy îl roagă s-o lase mai moale. April îl convinge pe Kenny să meargă la terapie de cuplu. Kenny și Stevie gândesc o nouă afacere care să profite de pe urma popularității lui Kenny.