Kenny își îndeplinește amenințarea față de Gene. Stevie îi găsește lui Kenny o organizație caritabilă de promovat în timpul cursei cu bărci-dragon a lui Guy. Încurajat de tatăl lui, Toby își găsește curajul pentru a-și hrăni animalul de companie.