Plictisit cu jobul lui de nimic și viața în suburbie, Kenny Powers, acum căsătorit cu April și tatăl a doi copii, vrea să facă o schimbare în carieră după ce bea cu Guy Young, fost coechipier și prezentator al unui show TV dubios.