Captura ofițerilor DIICOT stârnește entuziasmul tuturor, mai puțin al lui Robert. Filip e disperat din cauza situației lui Horia și decide să vorbească cu Elena. Robert găsește o soluție pentru a folosi captura DIICOT într-o operațiune cu o miză mare.