Ancheta Elenei avansează surprinzător: apare un martor. Acest lucru îi încurcă planurile lui Robert. Aleodor e pus într-o situație grea și caută să ia decizia cea mai bună. Elena vrea să asigure protecția martorului și cere ajutorul lui Robert.