Casa în alb și negru
Arya ajunge în Braavos. Pod și Brienne se confruntă cu niște situații complicate pe drum. Cersei se teme pentru siguranța fiicei sale în Dorne și Ellaria Sand vrea să răzbune moartea lui Oberyn. Stannis îl ispitește pe Jon.