Neplecat, Neînfrânt, Nesfărâmat
Arya se antrenează. Jorah și Tyrion intră în afacerile cu sclavi. Trystane și Myrcella își fac planuri. Jaime și Bronn ajung la destinație. Șerpoaicele pornesc la atac.