Vânzarea
Gumball și Darwin sunt foarte triști când află că Dl. Robinson își vinde casa pentru a se muta din oraș. Când realizează că nu este suficient doar să creeze noi amintiri cu Dl. Robinson, cei doi se decid să nu-l lase să plece, sabotându-i vânzarea.