Poveştile
Sătui să asculte poveştile lungi şi plictisitoare ale lui Molly, Gumball şi Darwin încearcă să o înveţe cum să le povestească mai interesant. Aasta nu funcţionează şi vor să-i ofere lui Molly o poveste care să merite povestită.