Actualizarea
Gumball și Darwin văd o reclamă pentru cel mai nou sistem de operare Bobert și îl conving pe Bobert să îl descarce. La început, li se pare că prietenul este mult îmbunătățit, dar din ce în ce mai multe probleme încep să iasă la iveală.