Cârtiță
Tuca are probleme, iar Bertie trebuie să se uite dincolo de suprafață pentru a înțelege cum poate s-o ajute. Și Speckle face niște lucruri nebunești! Nu vreau să stric surpriza, dar pe onoarea mea, e o reală demență!