Bertie e mâncată de un șarpe!!!
Acest serial animat e o comedie despre două păsări, care sunt cele mai bune prietene și locuiesc în același bloc: Tuca, o femelă tucan lipsită de griji și îndrăzneață, Bertie, o femelă sturz anxioasă și visătoare.