Doar sânge
O crimă șocantă din fața localului Merlotte's lasă tot Bon Temps-ul zdruncinat. Relația lui Sookie cu Bill e testată atunci când află că el a transformat-o pe Jessica în vampir, dar și despre implicarea lui în moartea unchiului ei.