Titanii și Shota Nakajima
Chef Shota Nakajima, un maestru al bucătăriei japoneze, vine cu pregătirea lui Michelin și tehnica lui impecabilă, ca să se ia la întrecere cu mentorii lui, Titanii lui Bobby Flay.