Titanii contra lui Michael Symon
Cel mai bun prieten al lui Bobby Flay, Iron Chef Michael Symon, vine la Triplu Test. Dar prietenia lor nu-l împiedică pe Bobby să transforme întâlnirea într-o luptă corectă!