Titanii contra lui Kelvin Fernandez
Chef Kelvin Fernandez din New York City l-a învins deja pe Bobby Flay cu rețeta lui reprezentativă, devenită legendară. Acum vine să-i înfrunte pe Titani cu o nouă strategie.