Turbulența materialelor clasificate
Situația se schimbă în bine pentru Leonard când Penny face o dezvăluire surprinzătoare la a doua întâlnire cu Stuart. Între timp, Wolowitz le cere ajutorul prietenilor când descoperă o eroare importantă de design în proiectul pentru NASA.