Disocierea de Terminator
Leonard, Sheldon, Wolowitz și Raj descoperă că frumoasa actriță Summer Glau (pe care o recunosc din rolul ei din „Terminator: The Sarah Connor Chronicles”) se află în trenul cu care călătoresc.