Ipoteza cadoului pentru baie
Crăciunul este o sursă de stres pentru Leonard, al cărui coleg atrăgător începe să iasă cu Penny, dar și pentru prietenii lui, care sunt afectați de obsesia lui Sheldon cu eticheta oferirii cadourilor.