Un loc sigur
Roman începe un program de management de șase săptămâni în divizia Parks și e iritat că trebuie să petreacă atâta timp cu „cei normali”. Logan o aduce pe Shiv pentru o zi la Waystar, ceea ce îi face suspicioși pe Kendall și Gerri.