Acrobat
Roman și Kendall fac o „verificare de rutină” a unui nou brand media, Vaulter, ca să hotărască viitorul companiei. Tom îi cere lui Greg să găsească probleme la ATN, în timp ce Greg se întreabă dacă departamentul de media este potrivit pentru el.