Motive
Ruth e fericită că e sunată de sora ei, Sarah. David și Keith descoperă că nu-i ușor să aibă grijă de Anthony și de fratele lui, Durrell. Nate se gândește la prima lui iubire. Claire găsește o rezolvare temporară a problemelor financiare.