Teroarea începe acasă
Fisher & Diaz găzduiește două petreceri foarte diferite într-o singură noapte. David nu se simte confortabil cu tot confortul pe care-l primește. Nate găsește o ușurare temporară într-un „azil canin”, iar Claire pleacă într-o excursie.