Michelle simte presiunea de a construi școala pe care o visează și le cere ajutorul lui Brett și lui Alex. O excursie nocturnă până la plajă îl pune pe Brett într-o situație jenantă, iar Alex este îngrijorat de comportamentul Tinei.