După ce Alex este evacuat din casă, cel mai bun prieten al lui, Brett, un editor de sunet căsătorit și cu doi copii, încearcă să-l convingă pe Alex să rămână în L.A. Michelle, soția lui Brett, se confruntă cu sora ei mai mare, Tina.