Fermecată, deranjată și zăpăcită
După ce-i spune adevărul lui Che, Miranda ia o decizie care să-i schimbe viața. Carrie încearcă să afle mai multe despre o vecină misterioasă, o tânără de 20 și ceva de ani. Efortul lui Charlotte de a fi mai deschisă cu copiii ei despre sex e distrus.