Bună, eu sunt
Carrie este provocată să fie deschisă „sexual” la podcastul lui Che, Miranda are o primă zi de școală dezastruoasă, iar Charlotte încearcă să impresioneze o altă mamă. Și apoi – o altă schimbare majoră pe care nimeni nu a văzut-o venind.