Unele dintre prietenele mele
Încercând să meargă mai departe, Carrie se întâlnește cu brokerul imobiliar Seema Patel. Între timp, Charlotte plănuiește un dineu cu mize mari pentru LTW, iar Miranda și Nya se apropie după ce discută despre realitatea vieții de mamă.