În timp ce viața lui Isobel atârnă de un fir de ață, Liz și Michael caută cu disperare un mod prin care să o ajute. Max vorbește cu mama lui, Ann, despre originile simbolului extraterestru. În cele din urmă, Alex îl confruntă pe sergentul Manes.