Când o revelație majoră iese la suprafață, Max, Michael și Isobel nu reușesc să ajungă la o concluzie. Alex descoperă un secret despre proiectul Shepard și le cere ajutorul lui Kyle și lui Michael ca să afle mai multe informații.