Max și Michael sunt într-un impas în ceea ce privește existența celui de-al patrulea extraterestru. Liz are o întâlnire periculoasă cu un vizitator neașteptat. Kyle este dat peste cap după ce descoperă un secret întunecat despre moartea tatălui său.