Middle-Earth nu va mai fi la fel după ce creatorii Robot Chicken abordează Stăpânul inelelor. Elliot și E.T. au o nouă aventură. Creatorii îl aduc înapoi pe Captain Planet, în speranța că va salva Pământul.