Vezi cum își imaginează scenariștii ce se întâmplă după un concert Alvin and the Chipmunks. Mary Poppins e genul de dădacă pe care ne-ar plăcea s-o avem prin preajmă. Aflăm de ce B.A. Baracus urălte să zboare.