Secretele din The Crying Game, Star Wars și The Village sunt scoase la iveală în „Welcome to the Spoilers”. Marele Dovleac, faimos din seria Peanuts, în sfârșit își face apariția și începe să-i ucidă pe toți din imediata apropiere.