Voltron participă la un concurs de dans în „You Got Robo-Served”. Viața secretă a celor mai fascinante bestii din natură sunt scoase la iveală în „Secrete ale regatului animalelor”. Testicule sunt terorizate în „Ode to the Nut Shot”.