Mașina vorbitoare a lui Michael Knight petrece dur în „Ziua liberă a lui KITT”. O bătaie zdruncină azilul de bătrâni în „Bunica Fu”. Mary-Kate și Ashley Olsen se unesc pentru a se lupta cu un dragon care face ravagii.