Ceva pentru oraș
Blocată într-o slujbă amărâtă într-un hotel, în timp ce iubitul ei urmează cursurile facultății de drept, Shawna, rapper aspirant, o invită spontan pe prietena ei înstrăinată, Mia, să iasă să bea ceva, iar întâlnirea lor are rezultate surprinzătoare.