Ceva pentru cartier
Pe măsură ce fetele sunt din ce în ce mai serioase în ceea ce privește muzica lor, Shawna se scufundă mai adânc într-o schemă pentru a ajuta la acoperirea costurilor. Între timp, Mia primește o propunere de la prietena ei, Chastity.