Apa mare și fiica diavolului
Când se descoperă că noul executant al The Hollow e în apropiere, Freya protejează casa Mikaelson cu ajutorul unei vrăji, ceea ce-i obligă pe Klaus, Hayley și Hope să rămână înăuntru.