Adună ucigașii
Cu ocazia aniversării a cinci ani de la înfrângerea lui Klaus, Marcel e regele orașului și îi primește pe vampirii fără siri în New Orleans, numai ca să descopere că îi amenință domnia, ceea ce-l face să se sfătuiască cu cineva neașteptat.