Copilul Voodoo
Când The Hollow are ca țintă membrul cel mai vulnerabil al familiei Mikaelson, Klaus e obligat să se bazeze pe Vincent, care crede că se poate folosi de propria magie întunecată a The Hollow pentru a învinge inamicul pentru totdeauna.