Cel cu numărul de telefon al lui Rachel
Rachel și Phoebe ies în oraș împreună. După ce Rachel e impulsivă și îi dă unui bărbat numărul ei de telefon, ea e îngrijorată că acesta o va suna în timp ce Ross se află în apartament.