Cel cu implantul de sâni
Phoebe îl întreabă pe iubitul ei, Mike, să se mute cu ea, dar o apropiere atât de puternică de căsătorie ar putea crea probleme în relația lor. Între timp, Monica și Chandler îl roagă pe Joey în secret să-i împrumute cu bani.