Cel cu Crăciunul în Tulsa
Chandler trebuie să rămână în Tulsa în timpul Crăciunului din cauza unui termen-limită de la serviciu. Monica suspectează ce e mai rău atunci când descoperă că el este alături de o colegă frumoasă.