Prietenul înjunghiat
Bruce Walton e condamnat după ce prietenul lui de-o viață, Roy Fuller, e ucis prin înjunghiere. Surorile lui Bruce vor să-i demonstreze nevinovăția, ajutați de Chris și Fatima.